نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل تکسیم گونن استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taksim Gonen Hotel

 

هتل 4 ستاره تکسیم گونن استانبول Istanbul Taksim Gonen Hotel در سال 2012 میلادی در میدان تکسیم استانبول بنا شده است.این هتل در 8 طبقه و در مجموع از 156 اتاق تشکیل شده است. هتل تکسیم گونن استانبول چند رستوران دارد که انواع غذاهای بین المللی و ترکی در آن سرو می شود.تور استانبول یکی از رستوران های این هتل در پشت بام قرار گرفته است. یک سالن ورزشی بدنسازی نیز در هتل برای میهمانان تدارک دیده شده است.فاصله این تل تا فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 20 کیلومتر می باشد.جهت رزرو و خرید تور استانبول پاییز 94 با آژانس هواپیمایی تماس حاصل فرمایید.

-تکسیم-گونن-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تکسیم گونن استانبول:

رستوران بین المللی،استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، حمام سنتی ترکی، باشگاه بدنسازی، سالن ماساژ،سرویس اینترنت بی سیم، سالن کنفرانس، لباسشویی، آرایشگاه، اتاق های ویژه عروس و داماد، اتوکشی، صرافی،سرو صبحانه در اتاق، فکس و کپی، تهویه مطبوع، بار،سیستم گرمایش، گاو صندوق، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش شبانه روزی و...

 

-تکسیم-گونن-استانبول-لابی.gif

 

 

 

-تکسیم-گونن-استانبول-اتاق-1.gif

هتل تکسیم هیل استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taksim Hill Hotel

 

هتل 4 ستاره تکسیم هیل استانبول Istanbul Taksim Hill Hotel در سال 2001 میلادی در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در 7 طبقه و در مجموع از 60 اتاق تشکیل شده است.تور استانبول فرودگاه آتاتورک استانبول در 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. خیابان معروف استقلال تنها 50 متر از این هتل فاصله دارد.ایستگاه مترو تقسیم 1 دقیقه با هتل فاصله دارد. در هتل یک سالن کنفرانس هم وجود دارد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته می باشد.جهت رزرو تور استانبول آذر 94 با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 -تکسیم-هیل-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تکسیم هیل استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش، آسانسور، بار،خدمات تحویل بار و چمدان، فکس و کپی، خشکشویی، لاندری، کافی شاپ، صندوق امانات،اجاره اتومبیل و....

-تکسیم-هیل-استانبول-رستوران.gif

-تکسیم-هیل-استانبول-اتاق-2.gif

-تکسیم-هیل-استانبول-اتاق-1.gif

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.



:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل 3 ستاره پراکپیتال استانبول در منطقه Beyoglu استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 24 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل دارای شیشه های دوجداره می باشند. در رستوران هتل پراکپیتال انواع غذاها برای میهمانان تور استانبول سرو می شود. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد. 

_پراکپیتال_استانبول_1.jpg

_پراکپیتال_استانبول_2.jpg

امکانات هتل پراکپیتال استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، بار، تهویه، گرمایش، گاوصندوق، اتاق های ضد صدا، آسانسور، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، صبحانه در اتاق ، کرایه اتومبیل، فکس و کپی و... . تور استانبول لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزومند می باشد.

_پراکپیتال_استانبول_3.jpg

_پراکپیتال_استانبول_4.jpg

_پراکپیتال_استانبول_5.jpg

 

هتل 3 ستاره بیربی استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 32 اتاق و 70 تختخواب تشکیل شده است. در 15 کیلومتری این هتل فرودگاه آتاتورک واقع شده است. میدان تقسیم استانبول 4 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. بازار بزرگ استانبول در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل تور استانبول قرار گرفته است. فاصله اماکن تاریخی کاخ توپکاپی 15 دقیقه، موزه سانتا صوفیا 12 دقیقه، مسجد سلطان احمد 13 دقیقه می باشد.

_بیربی_استانبول_2.jpg

_بیربی_استانبول_3.Jpg

امکانات هتل بیربی استانبول:

پذیرش شبانه روزی، تهویه، گرمایش، بار، مینی بار، تلویزیون، تلفن، حمام و... . برای استفاده از امکانات این هتل باتور استانبول همراه شوید .

_بیربی_استانبول_4.jpg

_بیربی_استانبول_5.jpg

_بیربی_استانبول1.jpg

 

هتل 4 ستاره کارتون استانبول :

هتل 4 ستاره کارتون استانبول با ظرفیت 100 نفر در میدان تقسیم بنا شده است. دکوراسیون این هتل تور استانبول با شخصیت های کارتونی شکل گرفته است. در طبقه آخر این هتل رستوران شیشه ای The Moon وجود دارد. این هتل به منطقه سنتی Beyolu نزدیک می باشد که این منطقه به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری کنسرت ها، تئاتر، اپرا و نمایشگاه ها معروف است. هتل کارتون تور استانبول برای کودکان زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند و کودکان زیر 3 سال در صورتی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشد رایگان است.

_کارتون_استانبول_1.jpg

_کارتون_استانبول_2.jpg

_کارتون_استانبول_3.JPEG

_کارتون_استانبول_4.jpg

امکانات هتل کارتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، بار، تهویه، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، امکانات جلسه و ضیافت، صبحانه در اتاق میهمانان تور استانبول ، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل و...

_کارتون_استانبول_5.jpg

_کارتون_استانبول_6.jpg

_کارتون_استانبول_7.jpg

_کارتون_استانبول_8.jpg

_کارتون_استانبول__9.jpg

 

هتل 4 ستاره فرونیا استانبول :

هتل 4 ستاره فرونیا استانبول در چند قدمی میدان تقسیم بنا شده است. این هتل تور استانبول به ایستگاه مترو 500 متر فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک در 25 کیومتری این هتل واقع شده است. میدان استقلال استانبول حدود 600 متر با این هتل فاصله دارد. هتل فرونیا در مجموع از 102 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. 

_فرونیا_استانبول_1.jpg

_فرونیا_استانبول_2.jpg

امکانات هتل فرونیا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، خدمات خانه داری، گاوصندوق، اینترنت رایگان برای مسافران تور استانبول ، سالن بدنسازی، فروشگاه، استخر سرپوشیده، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، گاوصندوق، حمام ترکی و بخار و...

_فرونیا_استانبول_3.jpg

_فرونیا_استانبول_4.jpg

_فرونیا_استانبول_5.jpg

 

هتل 5 ستاره سلطان هان استانبول چسبیده به مسجد کبود بنا شده است. این هتل تور استانبول در مجموع از 40 اتاق تشکیل شده است. شیشه اتاق های این هتل دوجداره است از این رو اتاق های آن ضد صدا می باشد. یک صرافی در این هتل قرار گرفته است. بازار بزرگ استانبول به این هتل نزدیک می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد.

_سلطان_هان_استانبول_1.jpg

_سلطان_هان_استانبول_2.jpg

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، انبار بار و چمدان، اتاق های ضد صدا برای آسایش مسافران تور استانبول ، گرمایش، تهویه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، حمام ترکی و بخار، سونا، سرویس نگهداری از کودکان و...

_سلطان_هان_استانبول_3.jpg

_سلطان_هان_استانبول_4.jpg

_سلطان_هان_استانبول_5.jpg

 

هتل 5 ریکسوس تکسیم استانبول در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 116 اتاق و 2 پنت هاوس و 21 سوییت تشکیل شده است. این هتل تور استانبول در 20 کیلومتری فرودگاه آتاتورک و 41 کیلومتری فرودگاه سابیها گوچن قرار دارد. این هتل 200 متر با خیابان استقلال فاصله دارد. مترو تقسیم نیز در فاصله 10 دقیقه ای از هتل ریکسوس واقع شده است. مراکز فرهنگی استانبول15 دقیقه با هتل فاصله دارد. هتل امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی نیز دارد. پذیرش این هتل تور استانبول نیز به صورت شبانه روزی می باشد.

_ریکسوس_تکسیم_استانبول_2.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول1.jpg

امکانات هتل ریکسوس تکسیم استانبول :

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز، اینترنت، خدمات خانه داری، صرافی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، لاندری، صرافی، مینی بار، کافه، بار، تهویه، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، حمام ترکی و بخار، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و... برای استفاده از امکانات این هتل با تور استانبول همراه شوید

_ریکسوس_تکسیم_استانبول3.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول4.jpg

_ریکسوس_تکسیم_استانبول5.jpg



:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل تکسیم تاون استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Taximtown Hotel

 

هتل 4 ستاره تکسیم تاون استانبول Istanbul Taximtown Hotel در سال 2007 میلادی در محدوده 100 متری میدان تقسیم بنا شده است.هتل تکسیم تاون در 8 طبقه و در مجموع از 36 اتاق تشکیل شده است. این هتل 600 متر با تنگه بسفر فاصله دارد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت بی سیم می باشند.تور استانبول ایستگاه تراموا ، قطار شهری و اتوبوس 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. این هتل در 2 کیلومتری مراکز تجاری Maka وTevikiye قرار دارد.تور استانبول همچنین مرکز فرهنگی آتاتورک نیز در 100 متری هتل واقع شده است. در این هتل امکانات برگزاری جلسه و ضیافت نیز برای میهمانان وجود دارد.فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک ترکیه کمتر از 16 کیلومتر می باشد.این هتل در سال 2012 به طور کامل بازسازی شده است.جهت رزرو و خرید تور استانبول پاییز 94 با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

-تکسیم-تاون-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تکسیم تاون استانبول:

رستوران بین المللی، پذیرش 24 ساعته، تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،خدمات تحویل بار و چمدان، بار، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، حمام سنتی ترکی و بخار، فکس و کپی، آسانسور، صندوق امانات،سرو صبحانه در اتاق، لاندری، مراقبت از کودکان ،اجاره اتومبیل و...

-تکسیم-تاون-استانبول-رستوران.gif

-تکسیم-تاون-استانبول-اتاق-1.gif

-تکسیم-تاون-استانبول-اتاق-2.gif

 



:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تور استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول .gif.gif.gif.gif Istanbul Titanic City Hotel 

 

هتل 4 ستاره تایتانیک سیتی استانبول Istanbul Titanic City Hotel در سال 2008 میلادی در میدان تکسیم استانبول بنا شده است.تور استانبول این هتل در 11 طبقه و در مجموع از 181 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک ترکیه در 20 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل به مراکز اصلی و توریستی شهر، مرکز همایش، آثار فرهنگی و تاریخی شهر نزدیک است. کاخ توپکاپی و مسجد کبود در 5 کیلومتری این هتل قرار گرفته ا ند. لابی و اتاق های هتل تایتانیک سیتی به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. بر روی پشت بام این هتل رستوران و بار وجود دارد.

-تایتانیک-سیتی-استانبول.gif

تور استانبول سایر امکانات هتل تایتانیک سیتی استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، آسانسور،تهوریه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بوفه، سرویس نگهداری کودکان، مرکز بدنسازی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، فروشگاه، صبحانه در اتاق، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار و...

-تایتانیک-سیتی-استانبول-رستوران.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-استخر.gif

-تایتانیک-سیتی-استانبول-اتاق.gif

 



:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول , ,
:: برچسب‌ها: تور استانبول , هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد